Livrare si retur

Unde putem expedia comenzi?

Articolele comandate din magazinul online Bebeke pot fi livrate numai persoanelor cu vârsta de cel puțin 18 ani care au o adresă valabilă în România.

Care sunt cheltuielile de transport pentru cumpărăturile online?

Pentru toate comenzile care au o valoare totala sub 299 LEI se percepe o taxă de livrare. Pentru livrările la domiciliu, valoarea acesteia va fi de 19 LEI.   

Cât va dura livrarea produselor?

Comanda dumneavoastră ar trebui să fie livrată în termen de 24-48 de ore (considerând doar zile lucrătoare) de la data confirmării comenzii pentru articolele aflate în stoc.

Coletele care nu au putut fi livrate.

În cazul în care curierul nu vă poate livra coletul, se va face o nouă încercare. Dacă și aceasta va eșua, coletul va fi depozitat pentru o perioadă scurtă în depozitul local al curierului și apoi va fi returnat automat către depozitul Bebeke.

Cum pot efectua un retur?

Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 30 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Dacă doriți să returnați unul sau mai multe produse, vă rugăm să utilizați următorii pași:

1) Contactați-ne la adresa contact@bebeke.ro sau la numărul de telefon 0743 523 523, după care se va stablili contactul cu un reprezentant Bebeke și se vor comunica restul detaliilor necesare. 

2) Atunci când ați efectuați o comandă și plătiți prin opțiunea Ramburs la curier, asigurați-vă că introduceți în mesajul de contact și datele dvs. bancare pentru a face posibilă returnarea banilor.

3) Introduceţi articolul/articolele pe care doriţi să le returnaţi în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră.

4) Contactați curierul și trimiteți coletul către depozitul Bebeke la adresa: Str. Dealu Crucii 7A, Sf. Ilie, Scheia, Jud. Suceava

Trebuie sa platesc pentru retur?

Returul dumneavoastră va costa tariful standard de transport de 19 LEI. Această sumă va fi scăzută din suma care vă va fi restituită.

Cum voi fi informat(ă) că returul meu a fost procesat?

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepționarea coletului.
Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită, cu excepția taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Ramburs la curier trebuie să ne comunicați datele dumneavoastră bancare.

Pentru a putea face rambursarea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • putem rambursa numai într-un cont bancar românesc.
  • vom rambursa in LEI.
Loading...