Intrebari frecvente

CUM FINALIZEZ CUMPARATURILE ONLINE PE BEBEKE.RO?

Trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să furnizați o adresă de domiciliu în România în vederea expedierii și facturării. După finalizarea cumpărăturilor, mergeți pe „Coș de cumpărături” pentru a plasa comanda. Vor fi afișate prețul și disponibilitatea articolelor. În acest moment puteți, de asemenea, să editați comanda. Când sunteți mulțumit/ă de comanda plasată, urmați pașii până la pagina de finalizare a comenzii.

Pentru a economisi timp data viitoare când faceți cumpărături, puteți alege să salvați detaliile de contact sau ale cardului dumneavoastră de credit pe serverul nostru securizat astfel încât să nu mai fie nevoie să le introduceți de fiecare dată când finalizați comanda.

Imediat după ce ați plasat comanda, veți primi o confirmare prin e-mail. Un alt e-mail vă va fi trimis pentru a anunța expedierea comenzii dumneavoastră, acesta conținând și un link ce vă va permite să urmăriți stadiul comenzii.

Dacă aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne sunați la 0743 523 523, iar noi vă vom ajuta cu plăcere!

CUM POT ADAUGA O REDUCERE SAU UN DISCOUNT LA COMANDA MEA?

Codurile de discount pot fi adăugate la primul pas din finalizarea comenzii.

CARE SUNT METODELE DE PLATĂ DISPONIBILE PENTRU A PLATI COMANDA?

NUMERAR LA LIVRARE

Puteţi alege să plătiţi în numerar la livrare atunci când primiţi bunurile, fără alte cheltuieli suplimentare.

Veţi primi factura obligatorie conform legii în e-mailul referitor la Confirmarea expedierii.

CARD DE CREDIT SAU DE DEBIT

Puteţi introduce detaliile plăţii la momentul plasării comenzii utilizând un card valabil de credit sau de debit (VISA, Mastercard sau Maestro). Suma aferentă va fi imediat blocată pe cardul dumneavoastră, dar nu va fi debitată până la expedierea bunurilor.

Bebeke îşi rezervă dreptul de a verifica valabilitatea cardului de credit sau de debit, solvabilitatea în raport cu valoarea comenzii şi dacă datele privind adresa cumpărătorului sunt corecte. În funcţie de rezultatul acestor verificări, putem refuza anumite comenzi.

CAT VA DURA PANA CE COMANDA VA AJUNGE LA MINE?

Bebeke va încerca să depună diligenţe pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 24 până la 48 de ore (se iau în considerare doar zilele lucratoare) de la confirmarea sa. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii.

POT ANULA SAU RETURNA O COMANDA?

Puteţi anula comanda de la data plasării comenzii până în ziua 30 de la primirea articolelor comandate. Dacă aţi plătit pentru aceste articole, vi se va rambursa o sumă care va exclude taxa de retur de 19 LEI al articolelor către Bebeke, în cazul în care a fost generată o astfel de taxă.

Bebeke garantează o rambursare integrală conform secţiunii Anularea comenzii cu condiţia ca articolul sau articolele să fie returnate în aceeaşi stare în care erau la primire. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.

POT RETURNA DOAR UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE DIN COMANDA?

Da, puteți returna unul sau mai multe produse, iar acestea pot fi supuse schimbarii în cazul în care marimea aleasă nu este cea corectă. Dacă returul se face fară ca produsul sa fie schimbat, atunci vi se va rambursa o sumă care va exclude taxa de retur de 19 LEI al articolelor către Bebeke. În cazul schimbului va trebui să suportați cheltuielile de transport ale returului si ale livrarii noului produs.

Bebeke garantează o rambursare integrală conform secţiunii Anularea comenzii cu condiţia ca articolul sau articolele să fie returnate în aceeaşi stare în care erau la primire. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.

CUM POT EFECTUA UN RETUR?

Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 30 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Dacă doriți să returnați unul sau mai multe produse, vă rugăm să utilizați următorii pași:
1) Contactați-ne la adresa contact@bebeke.ro sau la numărul de telefon 0743 523 523, după care se va stablili contactul cu un reprezentant Bebeke și se vor comunica restul detaliilor necesare.
2) Atunci când ați efectuați o comandă și plătiți prin opțiunea Ramburs la curier, asigurați-vă că introduceți în mesajul de contact și datele dvs. bancare pentru a face posibilă returnarea banilor.
3) Introduceţi articolul/articolele pe care doriţi să le returnaţi în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră.
4) Contactați curierul și trimiteți coletul către depozitul Bebeke la adresa: Str. Dealu Crucii 7A, Sf. Ilie, Scheia, Jud. Suceava

CE TIPURI DE DATE CU CARACTER PERSONAL COLECTĂM?

Vom colecta datele cu caracter personal pe care ni le veți transmite atunci când, spre exemplu, plasați comenzi, contactați departamentul nostru de servicii clienți sau participați la concursurile noastre. Datele cu caracter personal pe care ni le transmiteți pot include:

■ informații de contact, cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon;
■ informații despre plăți și istoricul plăților;
■ informații despre credit;
■ informații despre comenzi;
■ produse și oferte pe care ați făcut clic.

CUM VĂ PROTEJĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Am luat măsuri tehnice și organizaționale pentru a proteja datele dumneavoastră împotriva pierderii, manipulării sau accesului neautorizat. Adaptăm continuu măsurile noastre de securitate, în acord cu progresul și dezvoltările tehnologice. Pentru ca achizițiile cu cardul efectuate la noi să fie cât mai sigure, toate informațiile sunt trimise în formă criptată. Acest lucru înseamnă că informațiile sunt transmise printr-o conexiune securizată și că detaliile dumneavoastră personale nu pot fi citite de terți. Pentru cumpărăturile cu cardul colaborăm cu un agent de plăți autorizat care ne ajută să verificăm direct la banca dumneavoastră dacă aveți un card acceptat pentru cumpărături, ceea ce înseamnă că detaliile cardului dumneavoastră sunt procesate cu un nivel de securitate foarte ridicat. Atunci când plătiți cu cardul, ne rezervăm dreptul de a efectua o verificare a identității.
Loading...