Cos de cumparaturi

Inchide

Cosul de cumparaturi este gol.

Intra in cont

Inchide

Terms of service

CONDIŢII GENERALE
Termenii şi condiţiile se aplică tuturor comenzilor plasate de către un client către societatea S.C. BEBEKE RETAIL STORE S.R.L., pe versiunea pentru mobil și desktop a site-ului, prin intermediul unui apel telefonic sau oricare din celelalte metode de comandă.

Prin utilizarea bebeke.ro şi/sau prin plasarea unei comenzi, vă obligaţi să respectaţi termenii şi condiţiile specificate mai jos (“Termenii și condițiile”). Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles condițiile impuse mai jos.

Doar persoanele fizice cu vârsta minimă de 18 ani, care nu se află sub tutelă, nu activează ca persoane juridice și care au rezidență sau o altă adresă în România (excluzând companii de redirecționare a adresei) pot plasa o comandă.

Includerea oricăror produse sau servicii pe bebeke.ro la un moment dat nu implică sau garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

Ne rezervăm dreptul de a modifica la o anumită perioadă de timp secțiunea “Termeni și condiții” fără a vă notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii și condițiile de pe bebeke.ro la momentul plasării comenzii.

Bebeke dorește să ofere cea mai bună experiență online. În acest scop, trebuie să ne asigurăm că serviciile noastre funcționează ireproșabil. Înțelegeți și consimțiți:

(I) să nu postați, să nu redistribuiți, să nu încărcați și nici să promovați orice comunicări sau conținut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influență negativă asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre;

(II) să nu acționați de așa manieră ori să utilizați vreun dispozitiv care ar restricționa, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricărui alt utilizator să utilizeze ori să beneficieze de site-ul bebeke.ro sau care ar afecta siguranța site-ului sau

(III) să nu folosiți niciun dispozitiv sau tentativă de a utiliza vreun motor, software, instrument, agent, script sau alt dispozitiv sau mecanism (care include dar nu se limitează la păianjeni, boți, roboți de indexare, avataruri sau agenți inteligenți) pentru a naviga sau a căuta pe site ori pentru a copia conținut de pe site. Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încalcă această prevedere sau orice altă prevedere specificată în acești termeni și condiții.

PREŢURILE ŞI TAXELE DE LIVRARE
Preţurile afişate pe bebeke.ro includ taxa pe valoarea adăugată prevăzută de lege, dar nu includ o taxă de livrare.

Taxa de livrare pentru fiecare comandă va fi aceeaşi, indiferent de mărimea sau greutatea comenzii dumneavoastră. Costul pentru fiecare metodă de livrare este indicat clar în timpul procesului de finalizare a comenzii. Taxa standard de livrare este de 15 LEI. În cazul în care nu vă putem livra integral comanda şi trebuie să efectuăm mai mult de o livrare, nu veţi suporta o taxă suplimentară pentru livrările ulterioare.

PLASAREA COMENZII/ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
Opţiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul bebeke.ro sau prin telefon. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi paginile referitoare la Serviciu clienţi.

Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veţi primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunţa în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit deja plata pentru comanda dumneavoastră, vom încerca să vă rambursăm suma respectivă utilizând aceeaşi metodă ca cea folosită pentru efectuarea plăţii. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru şi vă vom solicita să contactaţi Serviciul clienţi Bebeke care va efectua rambursarea sumei.

LIVRARE
Bebeke depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la altă adresă din România, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.

Bebeke va încerca să depună diligenţe pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 24 până la 48 de ore (se iau în considerare doar zilele lucratoare) de la confirmarea sa. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.

Veţi găsi integral pe bebeke.ro Informații despre livrare.

În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să contactaţi Serviciul clienţi Bebeke prin apel telefonic la 0743 523 523 sau prin e-mail contact@bebeke.ro .

ANULAREA SI RETURNAREA COMENZII
Puteţi anula sau returna comanda de la data plasării comenzii până în ziua 30 de la primirea articolelor comandate. Dacă aţi plătit pentru aceste articole, vi se va rambursa o sumă care va exclude taxa de retur de 19 LEI al articolelor către Bebeke, în cazul în care a fost generată o astfel de taxă.

Dacă doriţi să anulaţi sau să returnaţi comanda, vă rugăm să urmaţi instructiunile din secţiunea Returnări de mai jos în termenul de 15 de zile specificat în secţiunea Livrări de mai sus. Noi vom încerca să efectuăm rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 15 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat.

Dacă articolul pe care l-aţi primit prezintă defecte, vă rugăm să faceți o notificare imediat şi să returnaţi articolul conform secţiunii Returnări de mai jos. Pentru orice produse considerate defecte, Bebeke va efectua o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.

RETURNĂRI

Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 15 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Dacă doriți să returnați unul sau mai multe produse, vă rugăm să utilizați următorii pași:

1) Completati formularul de retur (click pentru a merge pe pagina).

2) După ce ați trimis cererea, un reprezentant Bebeke vă va contacta, după care vi se vor comunica restul detaliilor necesare. 

3) Introduceţi articolul/articolele pe care doriţi să le returnaţi în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră.

4) Reprezentantul Bebeke va face of cerere către curierul din zona dumneavoastră și va fi ridicat în ziua cererii sau în următoareaÎn momentul în care coletul va ajunge la sediul Bebeke, va fi verificat, iar dacă toate detaliile referitoare la retur vor fi confirmate veți primi în termen de 2-3 zile lucrătoare banii în contul bancar din formularul de retur.

METODE DE PLATĂ
NUMERAR LA LIVRARE
Puteţi alege să plătiţi în numerar la livrare atunci când primiţi bunurile, fără alte cheltuieli suplimentare.

Veţi primi factura obligatorie conform legii în e-mailul referitor la Confirmarea expedierii.

CARD DE CREDIT SAU DE DEBIT
Puteţi introduce detaliile plăţii la momentul plasării comenzii utilizând un card valabil de credit sau de debit (VISA, Mastercard sau Maestro). Suma aferentă va fi imediat blocată pe cardul dumneavoastră, dar nu va fi debitată până la expedierea bunurilor. Bebeke îşi rezervă dreptul de a verifica valabilitatea cardului de credit sau de debit, solvabilitatea în raport cu valoarea comenzii şi dacă datele privind adresa cumpărătorului sunt corecte. În funcţie de rezultatul acestor verificări, putem refuza anumite comenzi.

RĂSPUNDEREA NOASTRĂ
Nimic din aceşti Termeni nu va exclude sau limita răspunderea Bebeke cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal să ne limităm sau să ne excludem răspunderea.

Bebeke acceptă răspunderea pentru deces sau leziune corporală provocate de neglijenţa noastră sau de cea a angajaţilor sau reprezentanţilor noştri. Nu intenţionăm să excludem răspunderea pentru declaraţiile false făcute de noi sau de angajaţii sau reprezentanţii noştri. În eventualitatea încălcării acestor Termeni, vom fi răspunzători doar pentru pierderile care sunt o consecinţă previzibilă în mod rezonabil a acestei încălcări.

Bebeke nu este răspunzător pentru pierderile indirecte care sunt un efect secundar al pierderii sau pagubei principale, de exemplu pierderea profiturilor sau pierderea oportunităţii, sau pentru imposibilitatea de a livra bunurile sau de a ne îndeplini oricare dintre obligaţiile care ne revin conform acestor Termeni în cazul în care această imposibilitate este cauzată de un eveniment asupra căruia nu deţinem niciun control, care include dar nu se limitează la: incendiu, inundaţie, furtună, răscoală, dezordine civilă, război, accident nuclear şi activitate teroristă.

Răspunderea noastră maximă faţă de dumneavoastră pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu comanda dumneavoastră pe bebeke.ro va fi limitată la preţul total al comenzii dumneavoastră.

Dacă aveți o problemă cu un produs pe care l-ați achiziționat de la Bebeke online și nu ați putut rezolva reclamația cu Bebeke, atunci puteți depune reclamația pe platforma UE de soluționare online a litigiilor („platforma SOL”).

Platforma SOL le oferă consumatorilor și comercianților din UE posibilitatea de a încerca să obțină o soluționare alternativă a reclamațiilor legate de cumpărăturile efectuate online. Acest punct unic de contact este conceput ca un site web interactiv și ușor de utilizat, disponibil în toate limbile oficiale ale UE și gratuit. Prin utilizarea platformei SOL, consumatorul și comerciantul pot găsi o entitate de soluționare a litigiilor și apoi pot parcurge procedura de găsire a unei soluții pentru reclamația consumatorului. Platforma SOL este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/odr.

CULORI
Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul sau telefonul dumneavoastră mobil va afişa corect aceste culori.

GARANŢIE
În cazul în care bunurile pe care le-aţi achiziţionat prezintă defecte, Bebeke respectă toate reglementările prevăzute de lege privind garanţia. În cazul în care aveţi o reclamaţie cu privire la defecte evidente privind materialul sau la cele legate de fabricaţie a bunurilor pe care le-am furnizat, inclusiv cu privire la pagube suferite în timpul transportului, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru prin returnarea imediată a bunurilor utilizând formularul de retur pretipărit din colet.

CESIUNE
Bebeke îşi rezervă dreptul de a cesiona sau de a transfera către terţi angajamentul pentru orice cerere/cereri de plată născute în legătură cu livrarea bunurilor.

REZILIEREA UNOR TERMENI
În cazul în care o parte a acestor Termeni este interzisă sau considerată fără efect de orice instanţă sau organism de reglementare, ceilalţi Termeni vor continua să se aplice.

DREPTURI DE PROPRIETATE
Toate drepturile de proprietate intelectuală, cum ar fi mărcile şi drepturile de autor de pe Bebeke, revin companiei S.C. BEBEKE RETAIL STORE S.R.L.. Orice utilizare a site-ului bebeke.ro sau a conţinutului său, inclusiv copierea sau stocarea integrală sau parţială a conţinutului, în alt scop decât pentru uzul dumneavoastră personal şi necomercial, este interzisă fără permisiunea Bebeke.

INFORMAŢII DESPRE COMPANIE
S.C. BEBEKE RETAIL STORE S.R.L.
Str. Dealu Crucii 7A, Sf. Ilie, Scheia, Jud. Suceava
CUI: 37999984
J33/1339/19.07.2017
Telefon: 0743 523 523
Mail: contact@bebeke.ro